Telefon
Yol Tarifi

Trabzon Turları

Günübirlik Uzungöl Turu
Değerli misafirlerimiz, sabah saat 10:00'da,Trabzon Meydan Burger King önünden Uzungöl Turu'nu gerçekleştirmek üzere yolculuğumuza başlıyoruz.Kısa bir yolculuğun ardından meşhur Sürmene Bıçakları'nı görmek ve alışveriş yapmak için Sürmene'de mola veriyoruz.Mola süresi tamamlandıktan sonra tekrar yola çıkıyoruz ve Of’ta bulunan Çay Fabrikasını ziyaret ediyoruz.Burada çayın; tarladan fabrikaya, fabrikadan bardağa gelinceye kadar olan serüvenini deneyimli mühendislerden dinliyoruz.Dileyen misafirlerimiz, ikram edilen çaydan içebilir ve çay alışverişi yapabilir.Buradan ayrılarak Uzungöl’e doğru devam ediyoruz.Dik yamaçları ve muhteşem orman örtüsü ile Alplerin güzelliğine eşdeğer manzaralar arasından Uzungöl’e varıyoruz. Vadinin ortasında bulunan ve yamaçlardan düşen kayaların Haldizen deresinin önünü kapatmasıyla oluşmuş göl, “Uzungöl” olarak bilinir.Buradaki ilk ziyaret yerimiz Uzungöl’de yapılan yapay şelaleler oluyor.Verilen fotoğraf molasının ardından Uzungöl'de sizlere serbest zaman veriyoruz.Öğle yemeğini de serbest zaman içerisinde yedikten sonra misafirlerimiz Uzungöl manzarasına şahitlik ediyor ve fotoğraflarını çekiyor.Daha sonra Uzungöl turumuzu sonlandırarak Trabzon'a doğru yola çıkıyoruz.;
Ayder Yaylası Turu
Değerli misafirlerimiz, sabah saat 09:00'da,Trabzon Meydan Burger King önünden Ayder Yaylası Turu'nu gerçekleştirmek üzere yolculuğumuza başlıyoruz.Kısa bir yolculuğun ardından meşhur Sürmene Bıçakları'nı görmek ve alışveriş yapmak için Sürmene'de mola veriyoruz.Daha sonra Zihni Derin’in küçük bir fidanlıkla başlattığı ve şu anda tüm Rize’nin geçim kaynağı olan çayı tanıyoruz.Rize'de Rize Bezi almak isteyen misafirlerimize küçük bir serbest zaman veriyoruz.Yolculuğumuza devam edip Fırtına Deresi boyunca ilerleyip Fırtına Vadisinde Tarihi köprülerde misafirlerimize fotoğraf süresi veriyoruz. Bir insanın yaşamı boyunca görebileceği en güzel manzaralara tanıklık ederek Ayder Yaylasına varıyoruz. Kaçkarların zirvesinden akan ve tabiatın insana sunduğu benzersiz oluşumlardan biri olan Gelinin Duvağına benzediği içinde Gelintülü ismini alan şelalede keyifle fotoğraflarımızı çekiyoruz ve sizlere serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanın ardından turumuzu sonlandırıp Trabzon'a doğru yola çıkıyoruz.
Sümela Zigana Karaca Mağarası Turu
Değerli konuklarımız, 09:30 da Trabzon’dan kalkacak olan aracımıza sizleri alıyor ve yolculuğumuza başlıyoruz..İlk durağımız 45 dakika sonra  Maçka ilçesini geçtikten sonra Altındere vadisi içerisinde şelale kısmında fotoğraf çekimi için bir mola daha sonra Seyir Terası olarak adlandırılan noktada Sümela Manastırını ve o eşsiz doğayı uzaktan fotoğraflıyoruz.Devam ediyoruz ve Sümela Manastırına girebilecek en yakın notaya kadar araç ile varıyoruz. 10 dakikalık yürüyüş mesafesinden sonra giriş kapısına varıyoruz 60-75 dakikalık Sümela Manastırı ziyaretimiz başlıyor. Ziyaretimiz sonrasında araçtan indiğimiz noktaya geri dönüyoruz ve zigana gecitini (tünel) geçtikden sonra fotoğraf çekimi için bir mola veriyoruz .Karaca Mağarasına varıyoruz  60 dakikalık mağara ziyaretimiz başlıyor.Bilimsel olarak mağaranın havasının tenefüs edilmesi astım hastalarına iyi geldiği söylenmektedi.Ziyaretimiz sonrasında Torul'a uğruyor yeni yapılan Türkiyenin en yüksek cam teraslarından biri olan Torul Cam Terasta fotoğraf süresi verip İlk hada sonra Hamsiköye doğru yola çıkıyoruz eski İpek Yolu üzerinden hamsiköye varıyoruz ve sütlaçı yerinde tatma imkanı buluyoruz .Bu molamızdan sonra Trabzon’a doğru hareket ediyoruz saat 19:00 gibi turumuz son buluyor.
Trabzon Turu
Değerli konuklarımız, 10:30 da Trabzon’dan kalkacak olan aracımıza sizleri alıyor Trabzon` da Soğuksu Mevkii`ne çıkarken Gülbahar Hatun Camii`ni, İç Kale ve Zağnos Vadisi`ni panoramik olarak görüyor ve ladin ağaçları arasından geçerek bir Rum iş adamına ait olan ve sonrasında Trabzon halkı tarafından Atatürk`e hediye edilen Atatürk Köşkü` nü geziyoruz. Ardından Komnenos Krallığı döneminde 1238-65 yılları arasında yapılıp, batı cephesindeki Hristiyanlık tarihine ait freskleriyle birlikte Trabzon Ayasofya`sını da gezip, Trabzon`a özgü el sanatı olan Trabzon Hasırı, Telkâri ve Trabzon`da sadece beş ailenin yaptığı Kazzaziye işlerini yapan ustaların marifetli ellerinde hazırlanan ürünleri görme fırsatı bulduktan sonra alışveriş için kısa bir zaman veriyoruz daha sonra 1950 tarihinde Trabzon da meydana gelen aşırı yağış sonucunda vadiden kopan büyük kayaçlar vadiyi tıkamasıyla oluşan Sera Gölünü ziyaret ediyoruz ve ardından Trabzon Şehrini tamamıyla görebileceğimiz ve semaverimizi demletip içebileceğimiz Boztepe’ye çıkıyoruz burada vereceğimiz serbest zamanın ardından şehir merkezine gelip Trabzon Turu muzu sonlandırıyoruz.